111,88 zł
Strona głównaGalanterPortfel męski skórzany brązowy etui na karty z ochroną RFID slim Brødrene G-102MN/BR
Portfel męski G-102MN/BR, który łączy w sobie styl, wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki swojej konstrukcji, portfel jest niewielki, ale pojemny, idealnie mieszczący się w kieszeni spodni lub marynarki. Zastosowana technologia ochrony RFID zapewnia bezpieczeństwo Twoich kart płatniczych i dokumentów, czyniąc go nie tylko praktycznym, ale i niezastąpionym dodatkiem dla każdego mężczyzny. Elegancki i wyrafinowany, jest doskonałym pomysłem na prezent. Portfel posiada wiele kieszeni na karty oraz dokumenty. Portfel Brødrene to idealny wybór dla mężczyzn szukających stylowego i funkcjonalnego portfela, który sprosta ich codziennym potrzebom. Zapewnij sobie komfort i bezpieczeństwo na każdym kroku, wybierając portfel, który łączy najlepsze cechy użytkowe z eleganckim designem. Najważniejsze właściwości produktu: Synonim funkcjonalności: Portfel posiada kieszenie i przegrody na karty oraz dokumenty. Skóra naturalna bydlęca: Gwarantuje trwałość i elegancki wygląd. Ochrona RFID: Chroni karty przed nieautoryzowanym skanowaniem. Przemyślana organizacja: Przegródki na 4 kart, miejsca na dokumenty 2x, przegrody na banknoty 2x, kieszeń na bilon 1x Najważniejsze korzyści: Kompaktowy rozmiar: Idealny do noszenia w kieszeni spodni czy marynarki. Bezpieczeństwo: Antykradzieżowa ochrona RFID zabezpiecza przed kopiowaniem danych z kart. Wygoda użytkowania: Szybki dostęp do najczęściej używanych kart i dokumentów. Estetyczny wygląd: Brązowy kolor i pionowa orientacja dodają klasy. Stylowe pudełko w zestawie Specyfikacja: Materiał: Naturalna skóra bydlęca Kolor: Brązowy Orientacja: Pionowa Przegródki na karty: 4 Kieszenie na dokumenty: 2 Kieszeń na bilon:1 Kieszeń na monety: Tak, zamykana na zatrzask Wymiary Portfela: Szerokość - 9 cm Wysokość - 11 cm Głębokość - 2 cm
Rozmiar
uniwersalny
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.